понеділок, 1 жовтня 2012 р.

Про Свєту і Льошу, і про те, як всі гуртом весілля робили

Нещодавно одружилися мої друзі!!! Я така рада за них була, і раптом мою пам'ять сколихнули спогади про моє весілля, яке було рік тому. Я згадала те, як важко займатися організацією самотужки (вже ніби всі дорослі і самостійні/ і від когось вже чогось вимагати якби не положено), і тому, щоб мої любі друзі не "закипіли" до дня церемонії,  я стала почесним "помагайкою". Вони особливі, і весілля у них теж має бути особливим.
Поки наречені і усі уповноважені вирішували важливі питання організації святкування, я робила дрібнички, які надали особливого шарму цьому дню.
 







Далі грандіозним пунктом у "весільному переполосі" була організація фотосесії молодят. Думаю, що закоханій парі буде приємно дивитися на весільні фото, які зроблені в особливому антуражі.







І на останок трошки гостей :)


Немає коментарів:

Дописати коментар