понеділок, 14 травня 2012 р.

Про цікавість

Думаю, цікавість - це така штука неоднозначна і поводитися з нею треба вкрай обережно.  Нещодавно мені на очі натрапила цитата Юрія Татаркіна (скажу чесно, я його не знаю, але я - законослухняна громадянка України і право інтелектуальної власності поважаю): "Любопытство - самый проверенный и надёжный инструмент для познания мира, но если, не соблюдать элементарных правил безопасности, то летальный исход - вполне возможен." Я з ним цілком згідна.  Кажуть, що саме вона успішно звела до 0 девять життів того самого кота. Але з іншої сторони, її не треба розглядати виключно як порок. Наприклад, моя цікавість допомогла мені зробити декупаж шкатулки. Коли я вперше натрапила на декупажні речі, мені стало цікаво, як це роблять, і от, виносивши свою цікавість приблизно рік, я вирішила приступити до справи (я прям Міс рішучість 2012 :))). Строго не судіть.


Немає коментарів:

Дописати коментар